Förlåt. Igen. Lol.

Hej!
Den här gången så säger jag (Jacob T) inte bara förlåt till er läsare utan även till Jakob V. Jag bad honom uppdatera oftare och sen så har jag inte lagt upp ett enda inlägg själv. Fy skäms, mig själv!
Nee, nu får jag sluta tycka synd om mig själv, det är alldeles för jobbigt. Jag får höra något roligare istället, typ ta fula bilder på mig själv eller börja höra vloggar. Vloggar! Vilken bra ide! Första vloggen kommer ut på fredag (imorgon)!
Något som liknar vloggar som ni också gärna får lyssna på är min webradio!! Webradion går att lyssna på via hemsidan jackejacob.blogg.se/radio

Vad har jag gjort för roligt nu då? Just det, det var ju julafton i måndags!
YIPPPPPIIIIEEEEEEE!
Lol.
Nee men seriöst, det var askul på julafton, mormor, farmor, farfar, gammelfarmor, gammelfarmors typ sambo(?), mammas morbror och hans fru/sambo, gammelmormor och familjen firade jul tillsammans. Många personer. Jättemånga faktiskt.
Och säg nu inte att det där inte var så mänga för det var det.
Jättemånga.
Jag vill inte på något sätt framgå som skrytig etc. så jag avstår från att visa upp/berätta om mina julklappar. Så det så. Och det är inget som ni ska klaga över/tjata på.
Thats my choise.
Lol.
Nej men seriöst så tänker jag inte lägga upp videos/texter över saker som jag får, om det inte är något väldigt speciellt. Anledningen läste ni nyss, för att inte framstå som skrytig.

Hoppas att även ni läsare har haft en bra jul!
Just det, en av anledningarna till att jag i te har uppdaterat så mycket är att min dator har varit trasig. Vi fick öppna upp den och byta ut en av delarna som satt aslångt in. På en PC hade det nog varit ganska enkelt men på en iMac (som jag kör på) så sitter delen (hårddisken) skyddad av skärm, display, 10000000000000000000000 skruvar som kräver specialminiultrasmallskruvmejsel för att bli av med. Kanske inte 10000000000000000000000 då men nästan! ;P
Där har ni alltså en av anledningarna till varför jag inte har uppdaterat. Visst, jag kunde ha använt mobilen, men jag har varken orkat använda den eller ladda den. Nu tänker ni att jag är lat och ni har helt rätt.
Era tankar är helt korrekta.
Men tänk er själva! Det är ju asjobbigt att ta en sladd, koppla in den i väggen och sen i telefonen!
Inte?
Okej då, kanske inte.
Kanske inte?
Okej, ni har rätt. Det är inte så jobbigt utan det är jag som är lat. My fault.
Fast vänta! Det kanske inte alls är mitt fel! Jag kandke har ärft det! Fast det skulle i för sig vara lite konstigt då jag är typ den ända i våran släkt som är så pass lat. Speciellt när det gäller läxor.
Vad håller jag på med, det är jullov och jag går och tänker på läxor.
Går?
Okej då, ni har rätt igen. Jag sitter i en fåtölj och skriver.
Fåtölj?
Japp! Där fick jag er.
Läsare: 10000 - Jacob T: 1
Ni lyckades i alla fall inte nolla mig! ;D

Skulle man trycka det här inlägget som en bok skulle den bli 10000000000000 sidor lång. I alla fall om man har storlek 100000000....
Läsare: 10000 - Jacob T: 2
Jag kanske tar hem det här ju!

Jag satt nyss och sade att jag var lat och sen så skriver jag ett inlägg på typ 100000000 tecken!
Nu var jag duktig.
Jätteduktig faktiskt.

Hoppas att även ni har haft en ba jul!
Gott Nytt År!

Ha det bra!
//Jacob T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback