Godmorgon Bloggen!

Kära Blogglösare.
Vänta lite, vad var det där?? Jag börjar låta som om jag skriver dagbok! Usch!
Men vad ska man egentligen skriva? Hej bloggen låter så simpelt men kära blogglösare låter som värsta dagboksskrivarennummeretthundrafemtioelva!
Lol.

Juat det, jag sade att ni skulle få en vlog av mig idag men det får ni inte.
Jag vet inte vad jag ska prata om i en vlog och jag vill inte göra en vlog utan anledning.
Så det så.
Om ni har ideer på vad jag kan prata om, lämna en kommentar eller skicka ett mail! Mailadress: [email protected]

Jakob V är i USA. Den lilla fuskaren. Jag vill också till USA.
Fast det är ganska chilligt här hemma också.
Chilligt?
Vad var det för ord? Nu lät jag ascool istället! Skumt!

Just det, jag har en topphemlig sak att säga till er läsare!
Ni får inte säga det här till någon.
Det topphemliga är:
HEJ!
Nu tänker ni att jag är en tönt.
Men det tycker inte jag.
Ni som tycker det kan slänga ut datorn/mobilen genom fönstret. Fast gör inte det. Tänk om jag får skulden för allt!

Nu har jag skrivit allt jag kom på för den här gången.
Hejdå!
//)a(()b T

Ps! Nu blev det l|te svårt att lasa va? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback