Hej!

Hej! Förlåt för asdålig uppdatering från min sida. Jag har haft asmycket att göra. På onsdag har vi t.ex. SO-prov..

Designen, ja. Jag skulle ha fixat den men eftersom jag tydligen var för långsam så har Jakob V fixat den. T A C K !
Idag har jag kollat på julkalendern (i morse), och eftersom att mina syskon har paketkalender men att jag e för stor för det så får jag ett lite större paket den 1a december och de andra får ett mindre pakrt varje dag fram till julafton. Rättvist! ;)
Efter det kom några kompisar till mig som stannade ett tag. Efter det så gick hela min familj till några som vi känner. Där är jag nu och tittar på "Natt På Museet".

Apropå prov som vi ska ha på onsdag: i prov får man ju frågor, och vi tänkte ha en frågestund! Kommentera frågor som ni vill ha med! Vi kommer dock inte svara på frågor som vi inte vill svara på :)





STORT Tack till alla er som orkade läsa hela mitt lååååånga inlägg och förlåt för dålig uppdatering.
//Jacob T


Kommentarer
Postat av: Test

a 98yo

Svar: esbdj
Jacob

2012-12-02 @ 14:52:36
URL: http://jackejacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback